WerkPortfolio PRO Horeca is een unieke leermethode waarmee iedere leerling moeiteloos en met plezier professionele horeca technieken leert. PRO 1 en 2 behandelen basis keukentechnieken zoals: hygiëne, ergonomie, opslag, schoonmaak- en snijtechnieken. Verder ook voorbewerkingen, kooktechnieken en basisbereidingen. PRO Bediening geeft een solide basis voor in het restaurant: de leerling leert mastiek maken, mise en place, gasten ontvangen, gerechten en dranken serveren, en schoonmaken.
Met WerkPortfolio PRO bediening kunnen je leerlingen het examen SVA 1 'Werken in de bediening' behalen. Recent heeft WerkPortfolio in samenwerking met SVA-trainer en praktijkexpert René Lauritsen WerkPortfolio PRO bediening doorgenomen. De uitkomst: met PRO bediening kun je de leerlingen optimaal op het SVA-examen voorbereiden! Klik hier voor meer informatie over de SVA-examens.
Werkboeken met doordachte extra’s De werkboeken hebben een handig formaat en een spiraalbinding. Hierdoor kunnen ze probleemloos worden opengelegd of dubbelgeslagen. De in het werkboek opgenomen leerlijnen stimuleren de groei van goede gewoontes bij de leerling. Door middel van het beeldwoordenboekleert de leerling de gebruikte materialen herkennen. En tot slot houdt de leerling d.m.v. het competentieoverzicht eenvoudig bij wat er nog geleerd moet worden. Beheerst de leerling alle competenties, beloon hem of haar dan met een gratis downloadbaar certificaat! Stuk voor stuk veelbeproefde extra’s die de motivatie van de leerling bewezen verhogen!
Werkboeken en praktijkkaarten De meeste scholen bestellen voor de leerlingen werkboeken, en voor in de klas één of meerdere kaartensets. De kaartensets kunnen dan gebruikt worden als praatplaat, of als reserve voor als een leerling zijn boek is vergeten.
Vrijblijvend 30 dagen kennismaken Een website als deze hoeft je uiteraard niet te overtuigen. We bieden je liever de mogelijkheid jezelf te overtuigen dat deze methode leerweerstand werkelijk minimaliseert. Vraag daarom vrijblijvend kennismakingsexemplaren. Kijk ze in, test ze, laat ze aan collega’s en leerlingen zien. Besluit pas dan of je ze behoudt en vervolgens betaalt, of dat je ze terugstuurt.