Geen producten gevonden...
Klantenservice
1 Beoordelingsperiode
1.1 Beoordelingsperiode verlengen

Was een collega ziek of kwam er een vakantie tussen? Heeft u wat meer tijd nodig? Klik dan hier om de beoordelingsperiode te verlengen.

2 Bestellingen
2.1 Kan ik via mijn eigen formulier bestellen?

Ja, dat kan. Vermeld dan bij de bestelling de volgende gegevens:

  • De titel van de uitgave.
  • Het artikelnummer, klik hier om deze te vinden.
  • Het aantal exemplaren.
  • Uw naam en telefoonnummer.
  • Het afleveradres, en indien anders, het factuuradres.

Mail uw bestelling naar klantenservice@werkportfolio.nl.

2.2 Kan ik per e-mail bestellen?

Ja, dat kan. Vermeld dan bij de bestelling de volgende gegevens:

  • De titel van de uitgave.
  • Het artikelnummer, klik hier om deze te vinden.
  • Het aantal exemplaren.
  • Uw naam en telefoonnummer.
  • Het afleveradres, en indien anders, het factuuradres.

Mail uw bestelling naar klantenservice@werkportfolio.nl.

2.3 Waar vind ik de ISBN-nummers?

Alle ISBN-nummers vindt u op onze online bestellijst. Klik hier om naar deze bestellijst te gaan.

3 Factuur zonder BTW
3.1 Ik bestel vanuit België. Kan ik een factuur zonder BTW krijgen?

Ja, dat kan. Maar alleen als u een geldig BTW-nummer hebt. Klik hier om te zien hoe u uw BTW-nummer kunt controleren.

Klopt het BTW-nummer, dan kiest u tijdens het invullen van uw gegevens bij het veld 'Type klant' voor 'Instelling of bedrijf'.

Er verschijnt dan op het formulier het veld 'BTW-nr.'. Hier kunt u uw BTW-nummer invullen.  U ontvangt dan een factuur zonder BTW.

4 Nieuwsbrief
4.1 Uitschrijven
U kunt uzelf eenvoudig uitschrijven voor de nieuwsbrief. Klik hier voor hoe dit moet.
4.2 E-mailadres wijzigen
U kunt eenvoudig het e-mailadres waar de nieuwsbrief heen wordt gestuurd veranderen. In de nieuwsbrief vindt u onderaan in het grijze vlak een link Mijn gegevens aanpassen. Klik hier op en wijzig de gegevens.
5 Retourneren of ruilen
5.1 Levering geheel of gedeeltelijk retourneren

Wilt u een levering geheel of gedeeltelijk retourneren? Vraag dan bij onze klantenservice een retourformulier aan. Vul hiervoor het contactformulier hiernaast in of stuur een e-mail naar klantenservice@werkportfolio.nl.

5.2 Beschadigde of verkeerde levering ruilen

Wilt u een beschadigde of verkeerde levering ruilen? Neem contact op met onze klantenservice. Vul hiervoor het contactformulier hiernaast in of stuur een e-mail naar klantenservice@werkportfolio.nl.

6 Digitale leermiddelen
6.1 Kunnen digitale leermiddelen los van gedrukte leermiddelen worden besteld?
6.2 Kan één licentie op meerdere computers tegelijk worden gebruikt?

Nee. U kunt wel met één licentie op elke computer werken die u maar wilt, maar niet op verschillende computers tegelijk. Wilt u dit wel, dan kunt u extra licenties bestellen.

6.3 Ik zie in de account de instelling 'leerling of docent' maar kan deze niet op 'docent' zetten.

Geen probleem. Deze knop zit er met oog op toekomstige ontwikkeling. Momenteel werken wij aan een groepsfunctie voor de docent. Zodra deze beschikbaar is, laten wij het u via de nieuwsbrief weten.

6.4 Ik kan de digitale boeken niet uitprinten.

Dit klopt, want dat mag ook niet! Dit zou in conflict zijn met auteursrechten. Wilt u gedrukte lesmaterialen, dan kunt u onze gedrukte kaartensets en werkboeken bestellen.

6.5 Hoelang is een licentie geldig?

Eén jaar. Voor het einde van dat jaar ontvangt u een bericht met de vraag of u de licentie wel of niet met één jaar wilt verlengen.

7 Workshops
7.1 Annuleren tot 4 weken voor aanvang van de workshop

Uiteraard kan het voorkomen dat een deelnemer een geboekte workshop moet annuleren. Annulering kan uitsluitend schriftelijk (per email) en is kosteloos tot 4 weken voor de workshop. Wanneer de factuur door de deelnemer is betaald zal WerkPortfolio dit bedrag binnen vier weken terugstorten. Naast annuleren is het mogelijk iemand anders in uw plaats te laten gaan.  

7.2 Annuleren binnen 4 weken voor aanvang van de workshop

Bij annulering binnen 4 weken voor aanvang van de workshop brengt WerkPortfolio het gehele cursusbedrag in rekening. Naast annuleren is het mogelijk iemand anders in uw plaats te laten gaan.

8 Contact
8.1 E-mail

Neem gerust contact met ons op, ons e-mail adres is klantenservice@werkportfolio.nl. Wij helpen u graag!

8.2 Telefoon

Wilt u door ons gebeld worden? Stuur dan een e-mail met uw telefoonnummer en geef aan op welke tijd en dag u gebeld wilt worden. Vermeld daarbij ook a.u.b. het onderwerp van het gesprek. Wij zorgen er dan voor dat de juiste persoon u op het afgesproken moment belt.

Neem contact op
* Verplichte velden